Чимало чинних програм для початкової школи не відповідають віковим особливостям дітей |
Шкільні програми не відповідають віку дітей, - експерти
У Міністерстві освіти і науки відбулась презентація обговорення чинних програм для початкової школи на платформі ЕдЕра.
За словами міністра освіти Лілії Гриневич, МОН ставить за мету розвантажити і оновити чинні програми початкової школи, а також вилучити з них застарілу і зайву інформацію.
«Наше ключове завдання – оновлення змісту освіти. Ми розробляємо концепцію Нової української школи, за якою будуть розроблені нові стандарти, написані нові програми на засадах компетентнісного підходу. Нова концепція буде реалізовуватися з 2018-го року після ретельної експертизи і апробації в школах. Але діти не можуть чекати. Тому вже зараз ми поставили мету розвантажити і оновити чинні програми початкової школи, вилучити з них застарілу і зайву інформацію, більш логічно викласти важливу і потрібну», – наголосила Лілія Гриневич.
У свою чергу, радник міністра освіти та координатор проекту з розвантаження програм початкової школи Іванна Коберник зауважила, що проект визвав значний інтерес освітян.
«Ключовою причиною, чому цей проект став успішним та зібрав такий великий спектр різних думок, є те, що вся робота ведеться в онлайн. Члени груп, що живуть в різних частинах України можуть обговорювати та працювати над пропозиціями. Ми отримали понад 5.3 тисячі коментарів від понад 2 тисяч авторизованих коментаторів, що свідчить про великий інтерес і потенціал таких форм обговорення. Нам важливо не втратити цих людей, що витратили свій час і зусилля на написання пропозицій. Водночас, ми запрошуємо науковців також долучитися до роботи в такому форматі, що показав свою ефективність», – зазначила Іванна Коберник.
Також під час презентації оновлених програм, модератори проекту зауважили, що чимало чинних сьогодні програм для початкової школи не відповідають віковим особливостям дітей.
Наприклад, природознавство в першому класі – діти мали вивчати склад грунтів і робити 10 практичних проектів на рік. У четвертому класі – вивчати географію океанів з формулюваннями, які вивчаються на уроках географії 7-8 класу. В програмі з англійської мови – було забагато письма та граматики, замало розвитку усного мовлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар