За словами міністра, основним гаслом у прогресивних країнах є «Освіта – для життя» |
Гриневич: система освіти має працювати на дитину
Вчитель має змінити свою роль по відношенню до учня, - зазначила Гриневич на зустрічі з освітянами Сумщини.
Міністр освіти і науки зазначає, що в умовах розвитку інформаційних технологій, коли можна здобути будь-яку інформацію, викликом є її критичне осмислення, вміння посортувати та відібрати у ній головне. Про це Лілія Гриневич сказала перебуваючи на Сумщині.
Вона наголосила на важливості формувати основні компетентності, базові уміння, потрібні людині впродовж життя.
Зокрема, за її словами, окрім традиційних компетентностей, таких як, наприклад, рідна та іноземна мови, математична грамотність, серед них мають бути і підприємництво і фінансова грамотність, громадянська та культурна компетентність, вміння працювати в команді, критичне мислення.
«Система освіти має почати працювати на потребу дитини, основним гаслом у освітніх галузях прогресивних країн зараз є «Освіта – для життя». І в цьому контексті вчитель має змінити свою роль по відношенню до учня як на партнерську та підтримуючу», - зазначила Лілія Гриневич.
Також вона наголосила, що для впровадження цих компетентностей та оновлення змісту освіти Міністерству освіти необхідна підтримка вчителів, оскільки саме вчитель є провідником реформ.
Немає коментарів:
Дописати коментар